اعدام حقیقی در مصر

اعدام


نویسنده: دکتر أحمد ریسونی، معاون اتحادیه جهانی علمای مسلمین
ترجمه: عبدالخالق احسان

اعدام حقیقی در مصر، این نیست که حکم قتل امام بزرگوار معاصر علامه دکتور یوسف اعدام حقیقی در مصر، این نیست که حکم قتل امام بزرگوار معاصر علامه دکتور یوسف قرضاوی، رئیس جمهور منتخب و مردمی مصر محمد مرسی، محمد بدیع مرشد عام اخوان و صد ها دانشمند، دعوتگر، اندیشمند و مصلح را صادر کرده اند؛ چون مرگ به سراغ همه این ها مطابق اجلی که از طرف الله متعال تعیین شده است، می آید. {فَإِذَا جَاءَ أَجَلُهُمْ لَا یَسْتَأْخِرُونَ سَاعَهً وَلَا یَسْتَقْدِمُونَ}… و هنگامی که اجل آنان سر رسید نه لحظه ای ( آن را ) پس می اندازند و نه ( لحظه ای آن را ) پیش می اندازند .
صدور حکم اعدام آنان و یا حتی اجرای این حکم نه تنها که به ایشان ضرری نمی رساند؛ بلکه به بزرگواری، جایگاه و تأثیر شان افزوده می شود؛ لذا مبارک شان باد، خواه اعدام شوند یا نشوند.
اما اعدام حقیقی در مصر این است که نابودی و عدم بر مصر و ملت مصر حاکم گردیده و حکم نابودی خویش را صادر کنند.
اعدام حقیقی در مصر، اعدام مشروعیت سیاسی، قانونی و قضایی است.
اعدام حقیقی در مصر، اعدام اراده، رای و صدای ملت است.
اعدام حقیقی در مصر، اعدام حق، حقیقت، آزادی و کرامت است.
اعدام حقیقی در مصر، نابودی و بی حرمت شدن قضاوت و قاضی است.
اعدام حقیقی در مصر، اعدام ازهر، مرکز افتاء و هیئت بزرگان علماء است.
آیا مصر تسلیم این اعدام های حقیقی می شود و خود را به نابودی می کشاند؟ گمان نمی کنم و این را ناممکن می پندارم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهارده =